Tuesday, November 04, 2008

Saya mimpi ini

Last night i dreamt of me on my wedding day!
DUSHHHH!!!!......
(bagai jatuh ditimpa tangga)
~ terjatuh dan lagi terjatuh kerana tangga timpa.


Intro: (di rumah nenek saya)
Didalam mimpi itu, saya digesa kahwin secara tergesa2 oleh mak dan nenek saya.
Kata mereka "Dah plan lama dah, so kita buat esok nak?"
adeeekaaah? *_*

Isi kandungan:
Saya pun tergesa-gesa (rushing) juga sambil mencari-cari veil saya.
I dunno how idiot i've been even in my dream!?
Kenapa saya cari veil, dan bukan baju cantik saya?
I remembered how mad i am while i'm searching for 'the veil'.

Bila veil pun tak jumpa, saya kelam-kabut!
Bila pakai baju cantik, merata saya selongkar nak carik veil saya.
Almari baju, almari dapur, almari buku, almari kasut...takde pon!
Baju cantek saya kedut-kedut dahhh..
Mane veil saya????

Penutup:
Lepas tu saya bangun. Heh!


p/s: adekah ini hint (tip) supaya saya tidak lupa benda yang remeh seperti veil dimasa perkahwinan saya?

p/s: bila pulak saya nak kahwin..*grin*

2 comments:

* ayu * said...

sesuatu okeh... sangat sesuatu...
hiks!

Aida Narina said...

hehehe..lambat lagi tu ayu =)
tp kalau in the near future, saya sukeee..